joi, 14 noiembrie 2013

Globuri din hartie

Globuri din hartie

In primul rand, bine ati venit pe blogul meu de handmade/bijuterii. Aceasta este prima postare, cu siguranta ca voi mai modifica pe parcurs :P.

Cel mai mult imi place sa confectionez aceste glubulete din hartie. Este o munca relativ simpla, adica impatur hartie cand ma uit la serialele mele preferate :) Cel mai dificil este, insa, asamblarea finala, avand in vedere ca sunt cam neindemanatica si reusesc intotdeauna sa ma intep cu acul de cusut....Dar ce nu face omul pentru arta! :D

Acum sa va descriu putin produsele.

Globuletele sunt confectionate din hartie colorata simpla, hartie cerata sau carton subtire. Apoi sunt, practic, cusute impreuna. (nu va faceti probleme, sunt foarte rezistente). Pentru mai mult glam si rezistenta, la final sunt acoperite cu sclipici (fairy dust, cum ii zic eu :D).


Dimensiuni:

  • globurile mari au un diametru de aproximativ 11 cm
  • globurile mici au un diametru de aproximativ 7 cm

 Globuri mici in culori de toamna

Idei de utilizare:
  • cele micute pot fi asezate intr-un vas pe masa, cu lumanarele, potpouri etc.
  • pot fi agatate in bradul de Craciun;
  • eu le-am agatat si in geamuri la diferite inaltimi, ca un fel de draperie, unele langa altele.
 Glob de Craciun in 2 culori

Sunt convinsa ca puteti gasi si voi o groaza de idei.

Se pot confectiona in orice culoare sau combinatii de culori, chiar si de dimensiuni diferite.



Pret:
  • Globurile mari - 8 lei
  • Globurile mici - 5 lei


Mai am cateva idei pe care nu am reusit sa le fotografiez inca, dar le voi adauga cat mai repede.

Pentru intrebari, idei, comenzi ma puteti contacta pe email: ramonaslittleshop@yahoo.com.


Sper ca v-a placut prima mea postare. Lasati-mi un comentariu mai jos cu parerea voastra. Daca v-a placut si nu doriti sa ratati urmatoarele postari, nu uitati sa va abonati si sa ma urmariti si pe facebook: https://www.facebook.com/pages/Ramonas-Little-Shop/362271170574632?ref=hl

Pe curand! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu