luni, 18 noiembrie 2013

Origami

Fantezie de toamna

Pentru ca am observat ca origami va place cel mai mult, revin cu un nou post despre un alt produs din hartie.



Va prezint astazi, acest aranjament realizat din hartie. Este compus din multe mini flori, asamblate apoi impreuna rezultant aceasta jumatate de sfera.

Cel pe care il prezint aici, a fost inspirat de culorile si atmosfera de toamna. I-am adaugat niste frumze uscate, din potpouri (asa ca si miroase frumos :)) si bineinteles nelipsitul sclipici (care, sin pacte, nu vede foarte bine in poze).


Il puteti folosi simplu, ca si centerpiece, in centru mesei sau cu alte obiecte specifice toamnei, cum am facut eu. Am gasit acest super dragut dovleac placintar (pe care nu l-am gatit inca, ca e prea dragut si mi-e mila de el :D). De asemenea, am facut inca unul pe care l-am lipit pe usa de la intrare. Sunt sigura ca si voi puteti sa ii gasiti o gramada de intrebuintari.

Da, aici l-am folosit ca suport pentru unul din lantisoarele mele :D

Momentan, pregatesc altele noi asa mai de iarna si de Craciun, bineinteles. Voi reveni cu poze in scurt timp.

Ca dimensiune, are aproximativ 20 cm in diametru. Cel prezent aici, este portocaliu, dar bineinteles ca se poate personaliza in orice culoare si pe orice tema va doriti. Asa ca, astept sugestiile voastre.

Pret: 12 lei.

Pentru comenzi, va rog sa imi scrieti un email: ramonaslittleshop@yahoo.com.

Sper ca v-a placut! Astept parerile voastre.

Pe curand! <3
Ramona


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu