joi, 14 noiembrie 2013

Guleras "Gothic Sun"

Guleras "Gothic Sun"


Acesta este primul guleras pe care l-am facut. Este foarte simplut, dar avand in vedere ca materialul este imprimat, m-am gandit ca ar fi prea incarcat sa ii mai adaug ceva.
Este un guler "de suflet", sa ii zic asa pentru ca este confectinat dintr-o bucata de catifea pe care am gasit-o in dulapul foarte vechi al bunicii mele. Deci, il pot numi vintage :) Acum, ca stau sa ma gandesc, imi aduc aminte ca bunica mea avea o rochie din aceasta catifea, deci e posibil ca acest material sa fie vechi de peste 30 de ani!!!

I-am aplicat un nasturel in forma de soare si o fundita din satin.
Desi, mi-a mai ramas material, nu cred ca pe acesta il voi vinde, avand mai mult o valoare sentimentala.

Astept parerile voastre!

Pe curand <3
Ramona

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu