marți, 3 decembrie 2013

Flori de gheata


Astazi continui postarile de Craciun, din nou, cu decoratiuni Origami. De aceasta data realizate din hartie albastra in doua nuante, albastru inchis si albastru deschis.

In primul rand am realizat un aranjament cu fulgi de nea, stelute argintii si holografice si bulgarasi din bumbac.

Pret: 15 lei

Apoi, m-a "lovit" creativitatea si m-am gandit ce ar fi daca as uni doua astfel de aranjamente. Asa ca, mi-a iesit un alt fel de globulet format din flori de gheata :)

Bineinteles ca i-am aplicat si o panglicuta de sarbatori pentru a fi agatat in brad :)

Asa arata una din cele 60 de flori care alcatuiesc un glob

Se poate vedea si sclipiciul albastru si cel argintiu presarat ca de obiecei pe toate globuletele :D

Pret: 8 lei 

Iar, in final, un glob dublu tot in aceleasi nuante de albastru.

Pe ici si colo, evident ca au "cazut" niste fulgi de nea :D

Pret: 8 lei

Nu uitati ca si pentru aceste produse puteti beneficia de oferta lunii decembrie!!!


Cum vi se par? Astept parerile si sugestiile voastre!
Pentru comenzi, scrieti-mi un email: ramonaslittleshop@yahoo.com

Pe curand <3
Ramona




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu