luni, 25 noiembrie 2013

Craciunite

A venit timpul sa va arat la ce am lucrat de zor in ultima saptamana. Avand in vedere ca, Craciunul este sarbatoarea mea preferata, incepand de acum voi face doar aranjamente specifice acestuia.

Astazi, va prezint preferatele mele. Sunt aceste aranjamente pentru masa sau de lipit pe geam sau pe usa. Eu le-am numit Craciunite, din motive evidente :D Am ales rosu si verde pentru ca sunt culorile care, dupa mine se potrivesc cel mai bine cu Craciunul.

Am facut 5 astfel de aranjamente, in diverse combinatii. Toate sunt din hartie colorata, asamblate si decorate manual. Va asigur ca sunt foarte rezistente, am folosit o "tona" de lipici, tocmai pentru ca sunt putin cam maniaca :D

Pe toate am aplicat stelute aurii si rosii, fulgi de nea albi, argintii si aurii, ghirlande din margelute cu stelute si funditie :). In unele am pus si niste bulgarasi de zapada cu sclipici. Toate au sunt "ninse" din plin cu sclipici auriu, rosu si verde (evident, nu :D).

Ca dimensiune, au aprovimativ 20 cm, dar voi incerca sa fac unele si mai mari.

Pret: 15 lei

Pe unele am aplicat aceste fundite din hartie, pe care tot eu le-am realizat din hartie.

Aici, m-am jucat putin cu fulgii de nea si cu bulgarasii pufusi cu sclipici :).


Eu sunt foarte multumita de ceea ce a iesit, mai ales ca este prima data cand incerc sa fac asa ceva.

Voua cum vi se par? Astept parerile voastre si pe Facebook: https://www.facebook.com/pages/Ramonas-Little-Shop/362271170574632?ref=hl

Pentru comenzi puteti sa imi trimiteti un email la: ramonaslittleshop@yahoo.com.


In curand, noi decoratiuni de Craciun!!!

Pe curand <3
Ramona





2 comentarii: