luni, 18 noiembrie 2013

Peter Pan Collars

Perle, Perle, Perle


Da, recunosc, sunt innebunita dupa perle, coliere, bratari, cercei, aplicate pe haine, inclusiv de culoarea in sine, albul acela crem perlat mi se pare de vis. Nu cred ca exista o culoare mai feminina sau care sa sugereze mai bine stilul delicat, dar sofisticat si puternic in acelasi timp. Totodata, imi place pentru ca imi aduce aminte de stilul retro (anii '50 - 60'), care cred ca mi se potriveste cel mai bine. Daca ar fi sa calatoresc in timp acolo as fi :D.
De cand am vazut primele astfel de gulerase, mi-am dorit sa am unul in totalitate acoperit cu perle (din plastic, bineinteles :P, pentru muritoarele de rand ca mine :D).

Inspiratia a fost aceasta rochita Dorothy Perkins:
 Este modelul de rochita care imi place la nebunie, iar daca ii mai pun si gulerasul din perle e pur si simplu heaven!!!

La fel, mi se pare ca arata super si cu o timuta casual, peste o bluza sau un tricou larg, pentru un look glam rock.



Toate cele aproape 500 de perle au fost cusute manual (da, mi-a luat ceva timp :)) pe pasla pentru a-i dat tinuta si a-l intari.
Va mai las cu cateva poze:
Arata bine si in combinatie cu rosu :)



Sper ca v-a placut. Voi cum l-ati purta? Astep sugestiile voastre.

Pret: 30 Lei. Puteti sa il comandati pe: ramonaslittleshop@yahoo.com

Pe curand <3
Ramona

2 comentarii: